Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas Produkty były jak najwyższej jakości. Mamy nadzieję, że będą działały bezawaryjnie przez cały okres użytkowania.

Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji na każdy produkt sprzedawany w sklepie edisonlighting.pl jest liczony od momentu jego wydania.

Jeżeli otrzymany produkt posiada wadę, Klient może skorzystać:

- z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora);

- z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności produktu z umową.  

Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie sklepu.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu - numer telefonu32 720 60 88.

Napisz do nas: sklep@edisonlighting.pl

 

Jak złożyć reklamację:

  1. Złóż reklamację:

- mailowo – sklep@edisonlighting.pl (podczas przesyłania maila prosimy ustawić żądanie potwierdzenia dostarczenia i żądanie potwierdzenia przeczytania maila przez obsługę sklepu lub kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia czy sklep otrzymał maila);  

- pisemnie – na adres Przedsiębiorstwo Edison – T. Majcherczyk, J. Sarnecki, E. Sarnecka – sp. j. 40-135 Katowice, ul. Słoneczna 9;

  1. Opisz wadę, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady oraz żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy (Państwa oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji).

  2. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji i ustali kolejne kroki.

  3. W zależności od Państwa żądania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji obsługa sklepu poinformuje co należy zrobić, gdzie i w jaki sposób odesłać wadliwy produkt.

  4. Jeżeli już wszystko będzie uzgodnione zapakuj bezpiecznie produkt tak by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu, najlepiej w oryginalne opakowanie. Prosimy do paczki dołączyć  formularz reklamacji oraz dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. Ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wzór formularza reklamacyjnego